FAQ

1. Termin realizacji zamówienia

W zależności od asortymentu oraz tego, czy jest to zamówienie krajowe czy zagraniczne. Asortyment dostępny na magazynie wysyłany jest od ręki.
Standardowe terminy realizacji zamówień:
Krajowe – 2 tygodnie (14 dni kalendarzowych).
Zagraniczne – 3 tygodnie (21 dni kalendarzowych).
Specjalne – termin ustalany indywidualnie.

2. Dostępne formy płatności

Faktura pro forma, pobranie, płatność odroczona.

3. Sposób i koszt wysyłki towaru

Kurier – koszty wyceniane indywidualnie, uzależnione są od gabarytów przesyłki.

4. Zasady reklamacji/zwrotów

Gwarancji podlegają wyłącznie uszkodzenia towarów wynikające z wady technicznej powstałej po stronie producenta. Reklamacji nie podlega towar zgodny z zamówieniem Klienta, noszący ślady ingerencji mechanicznej oraz towar uszkodzony wskutek nieprawidłowego montażu i użytkowania.

Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu technicznego otrzymanego towaru w zakresie uszkodzeń powstałych w transporcie, których wykrycie nie było możliwe w momencie odbioru przesyłki (brak uszkodzenia opakowania zewnętrznego) w terminie 3 dni od dnia jego otrzymania. Niezgłoszenie zastrzeżeń lub zgłoszenie ich po przekroczeniu powyższego terminu skutkować będzie odrzuceniem reklamacji.

Wady techniczne towaru inne, niż powstałe w transporcie, mają charakter indywidualny i będą rozpatrywane przez producenta po otrzymaniu zwrotu towaru od Klienta.

5. Warunki Obsługi Gwarancyjnej Towaru

A)SPRAWDŹ OPAKOWANIE ZEWNĘTRZNE– Otrzymałeś przesyłkę ale opakowanie jest uszkodzone? Odmów przyjęcia paczki. W przeciwnym wypadku nie będziemy mieli możliwości reklamacji dostawy.
B)SPRAWDŹ TOWAR W ŚRODKU– Opakowanie zewnętrzne jest całe, jednak po rozpakowaniu okazało się, że produkt w środku jest uszkodzony? Zgłoś nam to w ciągu 3 dni od odbioru przesyłki.
C). JAK DOKONAĆ ZGŁOSZENIA– Na adres: handlowy@inter-diament.com.pl lub bezpośrednio do opiekuna przyślij: zdjęcia opakowania zewnętrznego + zdjęcia sposobu zapakowania wewnątrz + numer faktury + opis uszkodzenia
DOBRA PRAKTYKA
Rób zdjęcie każdej paczce ze ściernicami jaką dostajesz- Niezgłoszenie zastrzeżeń lub zgłoszenie ich po przekroczeniu powyższego terminu skutkować będzie odrzuceniem reklamacji.
WARTO WIEDZIEĆ MONTAŻ I UŻYTKOWANIE
Montaż ściernic powinien być dokonywany przez osoby wykwalifikowane, przy użyciu specjalistycznych narzędzi do tego przeznaczonych (np. klucz dynamometryczny). Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek niewłaściwego montażu. Maksymalna dopuszczalna prędkość obwodowa dla poszczególnych rodzajów ściernic:
Ściernice diamentowe i borazonowe o spoiwie żywicznym 50m/s
Ściernice z elektrokorundu i węglika krzemu 35m/s
Ściernice borazonowe o spoiwie ceramicznym 35m/s
Ściernice diamentowe i borazonowe o spoiwie galwanicznym 50m/s

Przekroczenie dopuszczalnej prędkości obwodowej prowadzi do uszkodzenia towaru, za które producent nie ponosi odpowiedzialności, jak również może stanowić zagrożenie dla operatora maszyny. Gwarancji podlegają wyłącznie uszkodzenia towarów wynikające z wady technicznej powstałej po stronie producenta. Reklamacji nie podlega towar zgodny z zamówieniem klienta, noszący ślady ingerencji mechanicznej oraz towar uszkodzony wskutek nieprawidłowego montażu i użytkowania. Wady techniczne towaru inne, niż powstałe w transporcie, mają charakter indywidualny i będą rozpatrywane przez producenta po otrzymaniu zwrotu towaru od klienta.
WARUNKI PRZECHOWYWANIA
 Ściernice powinny być przechowywane w sposób zabezpieczający je przed negatywnym wpływem warunków fizycznych, w szczególności nadmierną wilgotnością powietrza oraz zbyt niską/zbyt wysoką temperaturą. Dozwolona temperatura przechowywania tarcz wynosi 15-25°C. Producent nie odpowiada za uszkodzenia będące skutkiem niewłaściwego przechowywania towaru.

6. Jak szybko otrzymam ofertę?

W ciągu 24 godzin.

7. Jak rozpoznać czy produkt jest oryginalny?

Każda tarcza posiada unikatowy hologram świadczący o jej oryginalności.

8. Czy i jakie ściernice znajdują się na półce do sprzedaży „od ręki”?

9. Czy możemy wykonać usługę profilowania używanych ściernic żywicznych?

Zasadniczo tak, wszystko zależy od elementu i jego stanu technicznego.

10. Czy przeprowadzamy regenerację ściernic galwanicznych?

Tak

11. Skąd się wzięło nasze logo?

NIE WIESZ CO WYBRAĆ?

Poradnik doboru ściernic

Zobacz poradniki doboru ściernic

Dowiedz się więcej

MASZ PYTANIA?

Kontakt do nas

INTER-DIAMENT® Kacprzycki Sp.j.
ul. Chełmońskiego 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, Polska