Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie procesami administracji w firmie, pracą biura oraz sekretariatu
- Koordynowanie nad poprawnością pracy firmy sprzątającej
- Koordynowanie zakupów artykułów biurowych na potrzeby firmy
- Koordynacja floty firmowej
- Koordynowanie kalendarza przeglądów technicznych nieruchomości i urządzeń
- Koordynowanie działań związanych z certyfikacją ISO
- Nadzór nad współpracą z usługodawcami w obszarze administracji
- Nadzór nad przestrzeganiem zasad i procedur obowiązujących w biurze
- Kontrola nad archiwami firmowymi
- Sporządzanie cyklicznych raportów i analiz
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu sprawnej i efektywnej realizacji powierzonych zadań;
- Prowadzenie kalendarza spotkań;
Nasze wymagania
- Minimum 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
- Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy;
- Umiejętność wyznaczania priorytetów;
- Silna motywacja i ambitne podejście do pracy;
- Znajomość programów MS Office;
- Wykształcenie min. Średnie;
- Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)