Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie korespondencji – przyjmowanie oraz przekazywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz obsługa elektronicznego rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Dbanie o terminowy oraz jakościowy obieg dokumentów;
- Współpraca przy koordynacji floty firmowej;
- Obsługa spotkań;
- Wystawianie faktur;
- Nadzór nad firmą sprzątającą;
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w celu sprawnej i efektywnej realizacji powierzonych zadań;
- Prowadzenie oraz zarządzanie kalendarzem wydarzeń i spotkań Przełożonych;
- Przygotowywanie zestawień oraz raportów wg potrzeb;
- Aktywne wsparcie Przełożonych w codziennych obowiązkach;
- Zapewnienie komunikacji między Przełożonymi a poszczególnymi działami oraz firmami współpracującymi;
- Współpraca z działem zakupów- wsparcie w procesach zakupowych i magazynowych, kontakt z dostawcami.
Nasze wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny;
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
- Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy – warunek konieczny;
- Umiejętność wyznaczania priorytetów – warunek konieczny;
- Silna motywacja i ambitne podejście do pracy;
- Znajomość programów MS Office;
- Wykształcenie min. średnie;
- Prawo jazdy kat. B -warunek konieczny